mai 29, 2017

Determine Inc. reconnu pour la 3ème année consécutive Top 50 Providers to Know

Top 50 Providers to KnowParis, le 29 mai, 2017Determine, Inc. (NASDAQ: DTRM), éditeur international de solutions Source-to-Pay et Gestion des Contrats sur le Cloud est reconnu pour la 3ème année consécutive dans le top 50 des fournisseurs à connaître (Top 50 Providers to Know) de Spend Matters.

Le Top 50 Providers to Know de Spend Matters met en avant les entreprises innovantes en matière de technologies et services pour les Achats et contribuent ainsi à façonner le monde de l’entreprise de demain.

C’est incroyable de voir la vitesse à laquelle les technologies et solutions Achats évoluent d’une année sur l’autre. Avec l’adoption croissante de technologies disruptives appliquées aux Achats (ex : machine learning/intelligence artificielle, l’internet des objets, la blockchain, le Cloud, les platform-as-a-service, etc.), nous pensons que la course en avant pour redéfinir et offrir toujours plus de nouvelles fonctionnalités va s’accélérer.
— Jason Busch, Founder and Head of Strategy, Spend Matters

Determine est fier d’avoir été reconnu pour la 3ème année consécutive par Spend Matters dans le Top 50 Providers to Know. Cette reconnaissance est le fruit de notre engagement à offrir une Plateforme Cloud toujours plus performante et innovante. Nos clients ont des besoins souvent complexes, en faisant converger l’humain, les données et les processus au sein de la Plateforme Cloud Determine, nous leur apportons une vraie valeur ajoutée métier.
— Patrick Stakenas, President and CEO, Determine

Supporting Resources

Determine blog
Determine on LinkedIn
Determine on Twitter
Determine guides & misc. resources

About Determine, Inc.

Determine, Inc. (NASDAQ: DTRM) is a leading global provider of SaaS Source to Pay and Enterprise Contract Lifecycle Management (ECLM) solutions. Our visionary technologies allow our customers to effectively manage the full scope of Source to Pay and ECLM using our Determine Cloud Platform. Our Source to Pay software suite includes strategic sourcing, supplier management, contract management and procure-to-pay applications.

The Determine Cloud Platform gives procurement, finance and legal professionals the ability to deliver profound insights through analysis of their supplier relationships and contractual requirements. Our customers leverage the Determine Cloud Platform to discover previously unseen supplier and spend data; make more informed and smarter business decisions; drive new revenue; control costs; improve workflow efficiencies; and mitigate risk.

Our customers benefit from the Determine Cloud Platform’s robust suite of integrated applications. Whether they start with a full-suite implementation or choose to implement just one application and build over time, each additional application allows for the automatic sharing of data already in place on the Determine Cloud Platform.

For more information, please visit: www.determine.com.

Media Relations:
Rose Lee